Myśl wszechstronnie
– działaj stopniowo
Elementy modułowe architektury Cisco Collaboration Architecture współdziałają, zapewniając atrakcyjne możliwości współpracy w ramach jednej bądź wielu organizacji.
Platforma ta umożliwia opracowanie planu inwestycji zapewniającego współdziałanie z istniejącymi i przyszłymi zasobami.
Architektura
Cisco Collaboration
Działaj
stopniowo
Ta otwarta i zintegrowana architektura współdziała z nowymi oraz dotychczasowymi technologiami i upraszcza procesy biznesowe klientów. Dostosowując tę architekturę do własnych celów strategicznych, można:
• zwiększyć efektywność pracy i zmniejszyć całkowity koszt posiadania;
• przyspieszyć wprowadzanie na rynek usług i produktów oraz zwiększyć przychody;
• zwiększyć zadowolenie klientów i generować nowe pomysły.
Architektura Cisco Collaboration umożliwia uzyskanie znacznej przewagi nad konkurencją. Znosi bariery utrudniające współpracę organizacji, które stosują różne formaty, narzędzia i urządzenia. Zapewnia ona również elastyczną architekturę i sprawność organizacyjną, dzięki którym można szybko reagować na zmieniające się potrzeby firmy.
Przyspiesz wdrożenie przewagi konkurencyjnej
z Cisco Change Management

Wdrożenie
Usługa Cisco Collaboration Change Management Service może pomóc w szybszym i skuteczniejszym wdrażaniu technologii do współpracy. Dzięki współpracy codziennie tworzona jest nowa wartość biznesowa, od redukcji kosztów podróży i szybsze podejmowanie decyzji aż po lepsze relacje pomiędzy pracownikami, partnerami i klientami. Rynki wywierają coraz większą presję na przedsiębiorstwa, aby nadążyły za ewoluującymi żądaniami klienta, a jednocześnie wdrażały oszczędnie rozwiązania. Niektóre firmy mogą jednak stwierdzić, że tego rodzaju cenne narzędzia i technologie współpracy nie są wykorzystywane w pełni lub, co gorsza, wcale. Aby maksymalnie wykorzystać potencjał technologii współpracy w celu osiągnięcia ustalonych celów biznesowych i pożądanych zwrotów z inwestycji (ROI), rzeczą kluczową jest, aby zmiany procesu, kultury i biznesu dokonywały się w całej organizacji, od informatyków po użytkowników końcowych. Zmiany te muszą być wdrażane szybko i precyzyjnie, a wewnętrzne zespoły IT muszą nabyć trwałe umiejętności zarządzania bieżącymi transformacjami.

Zadządzanie
Skuteczne zarządzanie zmianą pomoże w przyjęciu nowych technologii i w zminimalizowaniu ich wpływu na biznes, procesy i ludzi. Cisco®Collaboration Change Management Services opracowała skrojone na miarę procesy, narzędzia i techniki, aby pomóc organizacjom dokonać zmian oraz wyeliminować bariery w przyjmowaniu nowych rozwiązań w sposób szybszy i skuteczniejszy.

Wsparcie
Eksperci w zarządzaniu zmianą Cisco Services posiadają ogromną wiedzę praktyczną na temat obsługi złożonych rozwiązań w zakresie współpracy na dużą skalę i ponad dziesięcioletnie doświadczenie w owocnym zarządzaniu doświadczeniem klienta. Sprawdzone metody i specjalistyczna wiedza, oparte na dogłębnej znajomości branży, pomogą twojej firmie podnieść wartość biznesu, zrealizować zamierzone cele, zwiększyć zaangażowanie, zidentyfikować i przezwyciężyć przeszkody oraz zmotywować pracowników.
Cisco Collaboration Change Management Services
obejmuje poniższe główne działania:
Zarządzanie projektem: Zapewnienie jednego punktu kontaktu koordynującego zadania Cisco, opracowanie harmonogramu i określenie kamieni milowych oraz plan projektu w trakcie całego okresu świadczenia usług.
Ocena: Ocena aktualnej gotowości twojej organizacji oraz barier stojących na drodze do zmian z perspektywy przywództwa, zachowań, kultury, stanowisk, zadań, polityki i procesów.
Analityka: Zbadanie poziomów wykorzystania narzędzi do współpracy oraz odpowiadających im wskaźników biznesowych w celu opracowania interpretacji i rekomendacji w oparciu o pożądane wyniki biznesowe i standardy branżowe.
Strategia i zarządzanie: Stworzenie kompleksowej strategii i planu realizacji w celu wyeliminowania barier oraz przyspieszenia wykorzystania i przyjęcia technologii wspomagających współpracę, a także osiągnięcia celów biznesowych.
Marketing i komunikacja: Przygotowanie wewnętrznej strategii marketingowej i komunikacyjnej w celu zwiększenia świadomości i podniesienia motywacji względem nowej technologii współpracy.
Szkolenie: Opracowanie strategii szkoleniowej, która przekaże pracownikom IT i użytkownikom końcowym wiedzę na temat najlepszego sposobu wykorzystania technologii współpracy i przyjęcia nowych procesów.

„Podniesienie wydajności pracowników, których praca nie może być automatyzowana to wyzwanie naszych czasów – stawka jest wysoka.”
KcKinsey & Company
The 21st Century Organization.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
Cisco Collaboration
praktyczny przewodnik
Pobierz praktyczny przewodnik, dowiedz się jak tworzyć elastycznee zespoły przy użyciu współpracy w chmurze.
Żyjemy w świecie, który wymaga od nas coraz więcej. Wyzwaniem jest udostępnienie takiego sposobu pracy, które będzie umożliwiał nawiązywanie kontaktów i współpracę w każdym miejscu.
Jak rozwiązać ten problem, aby wspierać elastyczność? Sprawdź jak nowe technologie pomagają współpracować globalnie.