Korzyści dla klientów
– Dlaczego Cisco?

Następne momenty przełomowe dla innowacji i produktywności biznesu wynikać będą z możliwości przyjęcia nowych trendów w miejscu pracy, z przejścia od podejścia zorientowanego na transakcje, jakie królowało w ostatniej dekadzie, do epoki bardziej skupionej na interakcji – której istotą jest współpraca.

Wiodące organizacje będą w większym stopniu czerpać z eksperckiej wiedzy dostarczanej przez inspirujących pracowników, partnerów i klientów. Innymi słowy, liderzy na nowo w centrum biznesu postawią ludzi.

Osiągnij cele biznesowe.

Miejsce pracy przechodzi obecnie diametralną ewolucję napędzaną przez potężne technologie i trendy demograficzne. Organizacje mogą je wykorzystać, aby umożliwić zmiany procesów biznesowych, które pomogą w osiągnięciu takich celów biznesowych jak :

  • ulepszenie doświadczenia klienta i docelowo zbudowanie lojalności klienta
  • poszerzenie opcji komunikacji w celu ulepszenia usług obywatelskich
  • optymalizacja wyników zespołu w celu podniesienia sprawności biznesu
  • umożliwienie mobilnej produktywności w celu uzyskania przewagi nad konkurencją
  • udoskonalenie komunikacji w organizacji w celu podniesienia wyników
  • transformacja szkoleń w celu osiągnięcia wyższej efektywności biznesu
  • podniesienie standardu miejsca pracy w celu ulepszenia pracy zespołowej
  • dostarczenie nowych modeli realizacji dla pracowników IT wspomagających wzrost przychodów

Dowiedz się więcej
raporty Gartnera

Współpracuj z najlepszymi

Cisco łączy ze sobą zintegrowane rozwiązania sieciowe w zakresie współpracy oparte na otwartych standardach. Rozwiązania te, jak również profesjonalne usługi świadczone przez Cisco i naszych partnerów, pomagają w promowaniu rozwoju biznesu, innowacji i produktywności. Ułatwiają także podniesienie wyników pracy zespołowej, ochronę inwestycji i upraszczają proces wyszukiwania odpowiednich ludzi i informacji.

Uzyskaj przewagę nad konkurencją
i zbuduj wartość biznesową

Dzięki Cisco® Collaboration Solutions możesz udoskonalić interakcje, sprzyjać innowacji i szybciej podejmować lepsze decyzje, umożliwiając ludziom kontakt, komunikację i współpracę w sposób, jakiego wcześniej nie znali.
Udoskonalenie współpracy w twojej organizacji może zapewnić ci ROI w trzech głównych obszarach

ROI operacyjny :

Najbardziej dostępny, zwykle pierwszy obszar brany pod uwagę przez firmę; ulepszenia operacyjne często przynoszą najwyższe zwroty krótkoterminowe. Współpraca umożliwia ci zmianę sposobu, w jaki prowadzisz działalność poprzez redukcję lub uniknięcie kosztów związanych z:

  • podróżami
  • infrastrukturą
  • energią
  • powierzchnią biurową

ROI dotyczący produktywności :

Lepsze zaangażowanie w całej organizacji daje kompleksowy efekt. Zwiększona produktywność pracowników to kolejne wielkie wyzwanie, ale także wielka szansa w obszarze wyników. Bardziej efektywna współpraca w tym zakresie może:

  • udrożnić proces opracowywania produktu
  • umożliwić szybsze wprowadzanie produktów na rynek
  • oszczędzić czas w cyklu sprzedażowym

ROI strategiczny :

Najtrudniejszy do zmierzenia, ale prawdopodobnie najbardziej transformacyjny; poprawa współpracy może przynieść strategiczny ROI pozwalając ci na:

  • stworzenie na nowo koncepcji obsługi klienta
    opracowanie nowych modeli biznesowych
  • wejście na nowe rynki z automatyczną przewagą nad konkurencji

„Podniesienie wydajności pracowników, których praca nie może być automatyzowana to wyzwanie naszych czasów – stawka jest wysoka.”

KcKinsey & Company

The 21st Century Organization.

Dowiedz się więcej
sprawdź jak łączymy ludzi, biura i technologię

www.collaboration-expert.pl

EIP Sp. z o.o.
ul. Inflancka 5/57
00-189 Warszawa
NIP: 951 219 32 83

+48 22 461 21 60
ask@collaboration-expert.pl

Oddziały

EIP Sp. z o.o. |O. Wrocław
ul. Piękna 23/26
50-505 Wrocław

EIP Sp. z o.o. |O. Białystok
ul. Bukowskiego 1b/2
15-066 Białystok