Korzyści dla klientów
– Dlaczego Cisco?
Następne momenty przełomowe dla innowacji i produktywności biznesu wynikać będą z możliwości przyjęcia nowych trendów w miejscu pracy, z przejścia od podejścia zorientowanego na transakcje, jakie królowało w ostatniej dekadzie, do epoki bardziej skupionej na interakcji – której istotą jest współpraca.
Wiodące organizacje będą w większym stopniu czerpać z eksperckiej wiedzy dostarczanej przez inspirujących pracowników, partnerów i klientów. Innymi słowy, liderzy na nowo w centrum biznesu postawią ludzi.
Osiągnij cele biznesowe.
Miejsce pracy przechodzi obecnie diametralną ewolucję napędzaną przez potężne technologie i trendy demograficzne. Organizacje mogą je wykorzystać, aby umożliwić zmiany procesów biznesowych, które pomogą w osiągnięciu takich celów biznesowych jak :
- ulepszenie doświadczenia klienta i docelowo zbudowanie lojalności klienta
- poszerzenie opcji komunikacji w celu ulepszenia usług obywatelskich
- optymalizacja wyników zespołu w celu podniesienia sprawności biznesu
- umożliwienie mobilnej produktywności w celu uzyskania przewagi nad konkurencją
- udoskonalenie komunikacji w organizacji w celu podniesienia wyników
- transformacja szkoleń w celu osiągnięcia wyższej efektywności biznesu
- podniesienie standardu miejsca pracy w celu ulepszenia pracy zespołowej
- dostarczenie nowych modeli realizacji dla pracowników IT wspomagających wzrost przychodów
Dowiedz się więcej
raporty Gartnera

Współpracuj z najlepszymi
Cisco łączy ze sobą zintegrowane rozwiązania sieciowe w zakresie współpracy oparte na otwartych standardach. Rozwiązania te, jak również profesjonalne usługi świadczone przez Cisco i naszych partnerów, pomagają w promowaniu rozwoju biznesu, innowacji i produktywności. Ułatwiają także podniesienie wyników pracy zespołowej, ochronę inwestycji i upraszczają proces wyszukiwania odpowiednich ludzi i informacji.
Uzyskaj przewagę nad konkurencją
i zbuduj wartość biznesową
Dzięki Cisco® Collaboration Solutions możesz udoskonalić interakcje, sprzyjać innowacji i szybciej podejmować lepsze decyzje, umożliwiając ludziom kontakt, komunikację i współpracę w sposób, jakiego wcześniej nie znali.
Udoskonalenie współpracy w twojej organizacji może zapewnić ci ROI w trzech głównych obszarach
ROI operacyjny :
Najbardziej dostępny, zwykle pierwszy obszar brany pod uwagę przez firmę; ulepszenia operacyjne często przynoszą najwyższe zwroty krótkoterminowe. Współpraca umożliwia ci zmianę sposobu, w jaki prowadzisz działalność poprzez redukcję lub uniknięcie kosztów związanych z:
- podróżami
- infrastrukturą
- energią
- powierzchnią biurową
ROI dotyczący produktywności :
Lepsze zaangażowanie w całej organizacji daje kompleksowy efekt. Zwiększona produktywność pracowników to kolejne wielkie wyzwanie, ale także wielka szansa w obszarze wyników. Bardziej efektywna współpraca w tym zakresie może:
- udrożnić proces opracowywania produktu
- umożliwić szybsze wprowadzanie produktów na rynek
- oszczędzić czas w cyklu sprzedażowym
ROI strategiczny :
Najtrudniejszy do zmierzenia, ale prawdopodobnie najbardziej transformacyjny; poprawa współpracy może przynieść strategiczny ROI pozwalając ci na:
- stworzenie na nowo koncepcji obsługi klienta
opracowanie nowych modeli biznesowych - wejście na nowe rynki z automatyczną przewagą nad konkurencji
