Cisco Collaboration
– nowoczesne technologie
Ujednolicona komunikacja to coraz ważniejsza inwestycja dla organizacji, które chcą zwiększyć efektywność i szybkość reakcji, zmniejszając jednocześnie koszty IT.
Wspólna, oparta na protokole IP infrastruktura firmy Cisco łączy w sobie transmisję głosu, wideo i danych. Dzięki temu upraszcza nawiązywanie połączeń, wysyłanie wiadomości oraz udział w konferencjach audio i wideo.

Cisco Unified
Communication Manager
Cisco Unified Comunication Menager jest sercem całego systemu komunikacyjnego.
Dlaczego scentralizowane przetwarzanie połączeń jest tak ważne?
- Jeden system zarządzania dla wszystkich urządzeń plus czat i obecność
- Wsparcie dla nowych i starych urządzań Cisco
- Jeden plan numeracyjny i książka telefoniczna dla urządzeń telefonicznych i wideo
- Extension mobility
- Jednolite funkcje telefoniczne na terminalach wideo

Multistreaming
optymalizowane lokalnie układy ekranów pozwalają na: lepszy wygląda ekranu, który jest zoptymalizowany dla każdego urządzenia, dowolną konferencję może równocześnie obsługiwać tanskoding i multistreaming, efekstywne wykorzystanie pasma, zoptymalizowana jakość obrazu.

Exspressway
Zapewnia łatwy dostęp do bezpiecznej komunikacji, firma Cisco zaprezentowała rozwiązanie Cisco, zaawansowaną bramkę sieciową, gwarantującą bezpieczeństwo bez konieczności rejestracji z poziomu urządzenia, zakładania kont czy używania haseł.Oznacza to, że użytkownicy bez względu na to, gdzie przebywają, mogą otrzymać natychmiastowy dostęp do wszystkich narzędzi współpracy, co sprawia, że komunikacja przebiega szybciej i bardziej wydajnie. Rozwiązanie Cisco Expressway stanowi kluczowy komponent architektury Collaboration Edge, jest zoptymalizowane pod kątem współpracy w czasie rzeczywistym i zapewnia bezpieczną komunikację za pomocą rozwiązań głosowych, komunikatorów (IM) oraz wideo z punktów końcowych JabberR i TelePresenceR, dzięki zastosowaniu protokołu TLS (Transport Layer Security), czyli technologii, którą powszechnie wykorzystuje się do zabezpieczania transakcji w handlu elektronicznym.

Inteligent Proximity
Umożliwia ona sparowanie telefonu komórkowego z wykorzystywanym przez użytkownika urządzeniem DX, co pozwala na dostęp do książki kontaktowej i historii połączeń, a także przełączanie bieżących rozmów między tymi urządzeniami. Jest to rozwiązanie podobne do stosowanego w samochodowych systemach głośnomówiących, które mogą współpracować z telefonami.

Inteligent Audio
Zapewnia skuteczne filtrowanie i eliminację dźwięków zakłócających rozmowę oraz synchronizację obrazu i dźwięku. Osoba odbierająca połączenie widzi i słyszy tylko użytkownika, który je nawiązuje, a dodatkowe dźwięki z otoczenia są eliminowane.

„Podniesienie wydajności pracowników, których praca nie może być automatyzowana to wyzwanie naszych czasów – stawka jest wysoka.”
KcKinsey & Company
The 21st Century Organization.
Architektura
Nowoczesne
technologie
Otwarta architektura firmy Cisco obsługuje wszystkie powszechnie stosowane w branży protokoły, kodeki i interfejsy. Zapewnia ona najszerszą zgodność z istniejącymi już środowiskami, a jednocześnie znacznie zwiększa ich możliwości dzięki innowacjom. Architektura Cisco Collaboration wspiera wszystkie modele wdrożeniowe Cisco Meeting Room:
- Cisco® CMR Premises – Infrastruktura Cisco TelePresence zainstalowana w DC Klienta
- Cisco CMR Hybrid – Infrastruktura Cisco TelePresence zainstalowana w DC Klienta + Cisco WebEx
- Cisco CMR Cloud – Dostarczany jako rozszerzenie Cisco WebExCisco Unified Comunication Menager jest sercem całego systemu komunikacyjnego.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
Cisco Collaboration
praktyczny przewodnik
Pobierz praktyczny przewodnik, dowiedz się jak tworzyć elastycznee zespoły przy użyciu współpracy w chmurze.
Żyjemy w świecie, który wymaga od nas coraz więcej. Wyzwaniem jest udostępnienie takiego sposobu pracy, które będzie umożliwiał nawiązywanie kontaktów i współpracę w każdym miejscu.
Jak rozwiązać ten problem, aby wspierać elastyczność? Sprawdź jak nowe technologie pomagają współpracować globalnie.